دومین فراخوان؛ مرکز خدمات رشد و توسعه زیست‌بوم رسانه‌های ایران

معاون تنظیم بازار و توسعه کسب وکار ساترا از برگزاری فراخوان مرکز خدمات رشد و توسعه زیست بوم رسانه‌های صوت وتصور فراگیر در فضای مجازی خبرداد.

محمدحسن خلعتبری، اظهار داشت: یکی از ماموریت های حاکمیت کمک به رشد فضای کسب و کار و فعالان بخش خصوصی است، در این راستا صنعت صوت و تصویر فراگیر بعنوان یکی از حوزه های مهم فناوری های نرم، ظرفیت بالایی برای اشتغال مولد در سطوح و لایه های مختلف تولید تا مرحله انتشار و توزیع دارد.

وی افزود: ساترا با هدف کمک به رشد و رقابت پذیری رسانه های کوچک و نوپا برای ورود به عرصه فعالیت، در نظر دارد مرکز خدمات رشد و توسعه زیست بوم رسانه های ایران را در محل ایستگاه نوآوری شریف راه اندازی نماید، این سازوکار به حل مؤثر مشکلات و معضلات، مبتنی بر نیاز رسانه‌ها و مجموعه‌های تولیدکننده محتوا کمک جدی می نمایند.

معاون تنظیم بازار و توسعه کسب وکار ساترا با اشاره به اینکه این مرکز، به‌نوعی پلتفرمی برای پاسخ‌گویی به نیازهای بازیگران صنعت است؛ گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی‌ای که تمایل به ورود به عرصه رسانه‌های فراگیر و تولید محتوا در فضای مجازی دارند و هم شرکت‌های فعال و بالغ و همچنین استارتاپ هایی که در مسیر توسعه خود و خدماتشان دچار مسائل و مشکلاتی شده‌اند خدمات ارائه میکند. حوزه های خدماتی پیش بینی شده ویژه رسانه های تحت تنظیم گری شامل (ارائه خدمات محتوا و سرویس آفلاین، خدمات نظارت هوشمند،تسهیلات راه‌اندازی سرویس، رصد بازار، تحلیل داده و تولیدگزارشات تخصصی، مشاوره، آموزش و پژوهش‌های کاربردی و شبکه گسترده ممیزان مردمی)‌ است، که از تاریخ 23‌بهمن‌ماه لغایت‌ 3 ‌اسفندماه شرکت های متقاضی و واجد شرایط میتوانند از طریق سایت www.avmic.com   نسبت به ثبت نام و ارائه طرح اقدام نمایند.

keyboard_arrow_up