راهنمای انتخاب رشته تحصیلی به کمک شتاب دهنده «رسانیوم»

شتابدهنده آموزشی و پژوهشی رسانیوم یکی از شتابد هنده های مستقر در مرکز نوآوری آومیک با هدف معرفی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مجری رشته‌های ارتباطات و رسانه در مقطع کارشناسی ارشد، مجموعه‌ کلیپ‌‌هایی را با عنوان «کجا باید برم؟!» تولید و منتشر کرد.

 این شتابدهنده آموزشی و پژوهشی بر اساس نیازسنجی و شناسایی خلاء منابع شناختی برای شناسایی و معرفی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های حوزه ارتباطات و رسانه، در بین راه‌یافتگان انتخاب رشته تحصیلات تکمیلی، پروژه‌ای را با عنوان «کجا باید برم؟!» آغاز کرد. تیم تولید رسانیوم با هدف معرفی دانشگاه‌های علوم ارتباطات اجتماعی، به مدت یک ماه و نیم با مدیران دانشگاه‌ها، مدیران گروه و اعضاء هیأت علمی دانشگاه‌های هدف به گفتگو و مصاحبه پرداخت. در این مجموعه کلیپ، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره، دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما، موسسه آموزش عالی علوم شناختی، دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده رفاه، دانشکده دین و رسانه دانشگاه صداوسیما، دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، دانشکده فرهنگ و علوم اجتماعی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب توسط مدیران آنها معرفی شدند.
گفتنی است رسانیوم یک شتابدهنده آموزشی و پژوهشی است که فعالیت خود را از خرداد ماه 1399 با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های صداوسیما، تهران و علامه طباطبائی به عنوان یک گروه پژوهشی آغاز کرد و اکنون به مجموعه‌ای توانمند با ماموریت توانمندسازی دانشی اکوسیستم رسانه‌ای کشور فعالیت می‌کند.

جهت اطلاع بیشتر اینجا را کلیک کنید.

keyboard_arrow_up